Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

Kanały marketingowe

Oprawa miękka
Liczba stron: 651
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
82,75

82,75 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

104,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem