Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia (wyd. II wznowione)

Oprawa miękka
Liczba stron: 220
Wydawnictwo: CeDeWu
43,31

43,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

66,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-06-25

 

Książka ukazuje, przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II). Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).
Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (...)
Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowićzarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.
dr hab. Iga Rudawska, prof. Uniwersytetu Szczecińskiego, fragment recenzji

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem