Ekonomia racjonalnych zachowań O oswajaniu współczesnego człowieka

Grzegorz Radłowski

Ekonomia racjonalnych zachowań O oswajaniu współczesnego człowieka

Oprawa miękka
Liczba stron: 380
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
52,57

52,57 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-09-24

 

Co wpływa na to, jak się zachowujemy? Co powoduje, że nasze zachowania potrafimy różnicować w zależności od sytuacji, kontekstu? Jak to się dzieje, że zdarza nam się jedno myśleć, a coś innego robić? Kiedy nasze zachowania są racjonalne, a kiedy emocjonalne lub ograniczone poznawczo? Jak zachowujemy się w Internecie i w social mediach? Jak praca zdalna zmieniła nasze zachowania profesjonalne? Jak marketing i sprzedaż zmieniają nasze zachowania i uczą nas nawyków, a nie zawsze tego chcemy? Jak wprowadzamy zmiany w firmach, by stymulowały jednak do pożądanych zachowań? Grzegorz Radłowski przenikliwie opisuje, skąd płyną źródła naszych zachowań oraz jaką drogę przemierzają w toku mijanych na co dzień sytuacji i kontekstów. Jak się do nas przyklejają oraz co z tym w konsekwencji robimy. Wbrew pozorom to każdy z nas jest na swój sposób ekonomem własnego zachowania. Oswajamy siebie i innych.
Dzięki lekturze tej książki poznasz: współczesne zastosowanie nauk o zachowaniach zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym (od behawioryzmu Skinnera, przez ekonomię behawioralną Thalera do ekonomii zachowania), jak czytać wyniki badań naukowych w tym obszarze oraz jak zastosować wnioski w praktyce, modele pozwalające na wprowadzanie zmian behawioralnych w biznesie, czynniki odpowiadające za jakość naszych zachowań oraz opcje, dzięki którym można nad nimi pracować.
Książkę polecają: Lidia Czarkowska, Paweł Fortuna, Joanna Heidtman, Dariusz Jemielniak, Maciej Kawecki, Zofia Korecka-Rejczak, Mikołaj Pindelski, Przemysław Powalacz, Jacek Santorski.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem