PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy Szwajca Danuta Książka

Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy
37,50 zł
50,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 212
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej

Podobne do Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości. W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: • Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu? • Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy? • Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie? Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy. Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.

Szczegółowe informacje na temat książki Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375569056
Autor: Szwajca Danuta
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 212
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2017
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa Budowa i odbudowa zaufania interesariuszy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.