PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo Alexander Halavais Książka

Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo
40,50 zł
54,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 264
Format: 14.5x21.0cm
Rok wydania: 2012
Zobacz więcej
Wyszukiwanie informacji jest, zaraz po e-mailu, najpopularniejszym działaniem w Internecie. Co więcej, coraz bardziej jesteśmy przekonani, że jeśli czegoś wyszukiwarka nie znajdzie, to dana rzecz nie istnieje. Napisano wiele o tym, jak korzystać i ulepszać wyszukiwarki, jednak do tej pory mało powiedziano o społecznych i kulturalnych skutkach wyszukiwarek. Autor pyta nie tylko o to, jak działają, ale przede wszystkim bada techniki wykorzystywane do manipulacji nimi – od uzyskania lepszych rankingów do cenzury. Doskonała lektura dla każdego, kto chce się dowiedzieć, jak wyszukiwarki kształtują naszą tożsamość , w jakim stopniu polityka wpływa na sposób ich wykorzystywania, nadużywania i regulowania oraz co to oznacza dla prywatności i demokracji? ...rozszyfrowanie czarnej skrzynki wyszukiwarki powinno interesować nie tylko technologów i marketerów, ale każdego, kto chce rozumieć, jak pojmujemy ten od niedawna połączony w sieć świat. Wyszukiwarki zaczęły odgrywać główną rolę w ujarzmianiu i kontrolowaniu stale powiększającego się morza informacji, które są nam dostępne a jednak ufamy im chętniej niż powinniśmy. Bezpłatnie oddzielają, jak się wydaje, ziarna od plew i odpowiadają na nasze najbardziej wnikliwe, jak i najbardziej trywialne, pytania. Stały się obiektem wiary. Wiele wymagamy od wyszukiwarek, czego one żądają w zamian? Urządzenia te są jednocześnie najbardziej i najmniej widoczną częścią cyfrowej rewolucji sieci. Nowoczesna wyszukiwarka przejęła rolę, którą starożytni przedstawiciele wielu kultur przypisywali wyroczni: mianowicie źródła wiedzy na temat świata i tego, kim jesteśmy. Halavais Alexander, socjolog wykładający interaktywną komunikacją na uniwersytecie Quinnipiac,

Szczegółowe informacje na temat książki Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 978830116971801
Autor: Alexander Halavais
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 264
Format: 14.5x21.0cm
Rok wydania: 2012
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość