Konto

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3 Jarek Szczepański Książka

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3
48,58 zł
79,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 3
Liczba stron: 384
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
48,58 zł
Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy

To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, korporacyjny menedżer wysokiego szczebla, nieustannie się doszkalał, a potem doradzał w tym zakresie swoim klientom. Wreszcie doszedł do wniosku, że wbrew pozorom marketing to prosta sprawa. By go praktykować z dobrym skutkiem, wystarczy zrozumieć, czym jest i na jakich mechanizmach bazuje.

To, co jest naprawdę trudne, to dokonywanie właściwych wyborów. Tej sztuce Jarek Szczepański radzi poświęcić czas. A brand marketing? A zrozumienie zasad rządzących rynkiem? Kwestie związane z innowacjami i rynkową strategią marki? A skuteczność w działaniu ― czy to jako producenta, czy to jako detalisty? Te wszystkie zagadnienia przybliży Ci Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko.Trzecie wydanie bestsellera zostało poszerzone o rozdział w całości poświęcony formatom detalicznym, czyli różnym sposobom handlowania.

Szczegółowe informacje na temat książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788328917828
Autor: Jarek Szczepański
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 3
Liczba stron: 384
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-12-03
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko wyd. 3

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.