Konto

Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie Keller Kevin Lane Książka

Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie
89,25 zł
119,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Liczba stron: 720
Format: 30.3x21.4
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej

Podobne do Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne – nawet jeśli odniosły spektakularny sukces – upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce. Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy. Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations. Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller. *** Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę. dr hab. Jacek Kall prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

Szczegółowe informacje na temat książki Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788363391133
Autor: Keller Kevin Lane
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Liczba stron: 720
Format: 30.3x21.4
Rok wydania: 2016
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Strategiczne zarządzanie marką Kapitał marki – budowanie, mierzenie i zarządzanie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.