PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Reklama Teoria projektu Wacław Smid Książka

Reklama Teoria projektu
43,60 zł
55,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-09-09
Wydawnictwo: Dr Lex
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 258
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2011
Zobacz więcej
43,60 zł
Proponowana Państwu praca jest swoistym przewodnikiem po świecie reklamy w tym sensie, że stara się w miarę najpełniej odpowiedzieć na podstawę dla Każdego reklamodawcy pytanie: jak zaprojektować reklamę i z jakich głównych elementów powinna się składać? Książka stara się podpowiedzieć Państwu, jak skonstruować taki komunikat reklamowy, który byłby KONKURENCYJNY, AKTUALNY, SKUTECZNY I ATRAKCYJNY w odbiorze potencjalnego konsumenta reklamowanych dóbr i usług. Nowych produktów i inicjatyw. Nowych pomysłów i idei.

Szczegółowe informacje na temat książki Reklama Teoria projektu

Wydawnictwo: Dr Lex
EAN: 9788361448174
Autor: Wacław Smid
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 258
Format: 150x210mm
Rok wydania: 2011

Oceny i recenzje książki Reklama Teoria projektu

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.