Konto

Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok Rok X 2014 Nr 2 (25) Książka

Chwilowo niedostępny
15,75 zł
21,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 126
Format: 168x240mm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej
Spis treści ROZPRAWY I ARTYKUŁY Leah O’Toole, Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21 Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Kategoria rodziny w słowniku dzieci okresu średniego dzieciństwa. Ujęcie diachroniczne . . . . . . . . . . . . 45 Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60 Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska, Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 Aleksandra Maj, Metoda projektów jako strategia wcielania w praktykę idei wyłaniającego się programu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 NARRACJE I PRAKTYKI Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 SPRAWOZDANIA Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109 Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118 Autorzy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 Informacje dla Autorów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 Contents STUDIES AND ARTICLES Leah O’Toole, Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Małgorzata Wójcik, In search of a model for teaching practice – the experience and refl ection of an academic teacher (practice teacher) . . . . . . . . . . 21 Katarzyna Stawiarska, Maria Kielar-Turska, Family in the mental lexicon of preschool children. Diachronic view . . . . . . . . . . . . . 45 Hana Stadlerová, An integration of art education into preschool instruction . . . . . . . . . 60 Anne Ryan, Agnieszka Nowak-Łojewska, Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to refl ecting on standards . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 Aleksandra Maj, The project approach as a strategy for the implementation of the idea of an emergent curriculum . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 NARRATIONS AND PRACTICES Zdzisław Aleksander, The concept of teachers’ learning in the fi eld of early education. From the Freinet pedagogy to the training of academic teachers . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 REPORTS Barbara Bilewicz-Kuźnia, Sprawozdanie z 6th Biennial Conference of International Froebel Society. Canterbury, 26–28 czerwca 2014 r. . . . . . . . . . . . . . 109 Halina Rotkiewicz, Sprawozdanie z XI Walnego Zjazdu Delegatów Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Warszawa, 3 kwietnia 2014 r. . . . . . . . . . . . 118 Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 Information for Authors . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123

Szczegółowe informacje na temat książki Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok Rok X 2014 Nr 2 (25)

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
EAN: 977173415820625
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 126
Format: 168x240mm
Rok wydania: 2014

Metody dostawy

- rozwiń i sprawdź szczegóły - zwiń
Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Partnerskie punkty odbioru
do 29,98 zł do 59,99 zł od 60,00 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Oceny i recenzje książki Problemy wczesnej edukacji Nr 2 2014 rok Rok X 2014 Nr 2 (25)

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Z tego samego wydawnictwa

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.