PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia Cesare Giulio, Mancini Paolo Książka

Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia
49,50 zł
66,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 205
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej

Podobne do Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Na rynku, gdzie popyt jest często niższy od oferty, marketing stara się - za pomocą swoich specjalnych technik - stworzyć różnicę pomiędzy nami a konkurencją, przekonując klienta o wyższości naszych produktów. Z tego względu marketing jest i pozostanie dyscypliną strategiczną w zarządzaniu biznesem, również w tak specyficznym sektorze, jak ochrona zdrowia, gdzie musi mierzyć się nie tylko z niekorzystną koniunkturą gospodarczą, ale też z pojawieniem się „superpacjenta", coraz lepiej poinformowanego i coraz bardziej zintegrowanego. Książka przedstawia, w sześciu rozdziałach, zmiany zachodzące na rynku i równocześnie opisuje podstawowe narzędzia robocze marketingowca. Kolejne jej rozdziały prowadzą czytelnika w przystępny sposób drogą od scenerii działań do szczegółowego opisu podstawowych metod analizy marketingowej stosowanych w sektorze CHC. W książce omówiono m.in. następujące zagadnienia: - Sceneria, w której musi funkcjonować firma. Trendy kształtujące sektor i sposób prowadzenia działalności gospodarczej. - Nadejście superpacjenta i jego nowego sposobu zarządzania zdrowiem. - Ewolucję kanałów dystrybucyjnych. - Marketing inbound - narzędzie do współpracy z pacjentami, coraz lepiej poinformowanymi i aktywnymi. - Zawód marketingowca - rady i zalecenia jak być skutecznym. - Metody analizy biznesowej, opisane w syntetycznej formie w postaci łatwych do przyswojenia praktycznych wskazówek.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788375567014
Autor: Cesare Giulio, Mancini Paolo
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 205
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2015
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Marketing produktów farmaceutycznych Nowe strategie dla sektora ochrony zdrowia

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.