Konto

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? Boguszewicz-Kreft Monika Książka

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?
70,99 zł
85,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 4
Liczba stron: 301
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
70,99 zł
Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, jego przejawy wywołują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie stosowany i nastawiony na szybkie zyski. Ma on niewiele do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o szybko zmieniających się wymaganiach, • pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, elastyczny i zróżnicowany, • dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. W rezultacie, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie klienci, nawet jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, szybko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, • traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje nowatorskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381029124
Autor: Boguszewicz-Kreft Monika
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 4
Liczba stron: 301
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-10-15
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Boguszewicz-Kreft Monika

Oceny i recenzje książki Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.