PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie Maja Wojciechowska, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena Książka

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie
22,50 zł
30,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: SBP
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 292
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.

Szczegółowe informacje na temat książki Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

Wydawnictwo: SBP
EAN: 9788365741172
Autor: Maja Wojciechowska, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 292
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2019
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich
E. Konopczyńskiego 5/7
00-335 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Maja Wojciechowska, Żołędowska-Król Beata, Jaskowska Bożena

Oceny i recenzje książki Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość