Konto

Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry Jason Schreier Książka

Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
29,99 zł
42,99 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: SQN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 368
Format: 14.0x20.5cm
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Kup w zestawie

29,99 zł
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić. Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. Leigh Alexander, dziennikarka Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu. Adam Conover Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity Uncharted 4 Stardew Valley Diablo III Halo Wars Dragon Age: Inkwizycja Shovel Knight Destiny Wiedźmin 3 Star Wars 1313

Szczegółowe informacje na temat książki Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Wydawnictwo: SQN
EAN: 9788381292436
Autor: Jason Schreier
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 368
Format: 14.0x20.5cm
Rok wydania: 2021
Data premiery: 2018-08-31
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: WYDAWNICTWO SQN ROMAŃSKI, KUŚNIERZ, RĘDZIAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Huculska 17
30-413 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Inne książki Jason Schreier

Inne książki z kategorii Fakt

Oceny i recenzje książki Krew, pot i piksele Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Średnia ocen:
7.17 /10
Liczba ocen:
803
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.