PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Komunikacja sieciowa Uwarunkowania, kategorie i paradoksy Włodzimierz Gogołek Książka

Komunikacja sieciowa Uwarunkowania, kategorie i paradoksy
40,81 zł
49,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Aspra
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 308
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2010
Zobacz więcej
40,81 zł
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się: Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki Tom 3 - Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz Tom 4 - Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek Tom 5 - Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka Tom 6 - Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska Tom 7 - Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki Tom 8 - Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński Tom 9 - Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab Zorganizowane społeczeństwo nie toleruje entropii. Zawsze dąży do uporządkowania, wprowadzenia ładu. Służy temu - zdobywane przez wieki - doświadczenie. Przyjmuje ono postać prawa, kultury i pozostałych norm oraz zasad funkcjonowania społeczeństw. Dążenie to jest naturalne i trwałe, mimo krótkich okresów anarchii. Siłą sprawczą owego ładu pozostają ludzie - zazwyczaj wybitne jednostki. Obecnie obserwujemy zjawisko przekazywania wszelkich informacji maszynom, które przestają być tylko biernym ich magazynem. Samodzielnie i połączone globalną siecią aktywnie wpływają na gromadzenie i modyfikację informacji, ich selektywną dystrybucję, w sposób zauważalny kształtując nowy ład informacyjny we współczesnym świecie. Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Szczegółowe informacje na temat książki Komunikacja sieciowa Uwarunkowania, kategorie i paradoksy

Wydawnictwo: Aspra
EAN: 9788375451313
Autor: Włodzimierz Gogołek
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 308
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2010
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8 lok. 44
03-982 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Komunikacja sieciowa Uwarunkowania, kategorie i paradoksy

Oceny i recenzje książki Komunikacja sieciowa Uwarunkowania, kategorie i paradoksy

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość