PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko Książka

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: - istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, - zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, - specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, - uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, - czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, - modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, - rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

Szczegółowe informacje na temat książki Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788326481932
Autor: Teresa Taranko
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2015
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Inne książki Teresa Taranko

Oceny i recenzje książki Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Średnia ocen:
5.00 /10
Liczba ocen:
1
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość