Konto

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko Książka

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2015
Zobacz więcej

Podobne do Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: - istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, - zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, - specyfikę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, - uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, - czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, - modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, - rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

Szczegółowe informacje na temat książki Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788326481932
Autor: Teresa Taranko
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 270
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2015
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Teresa Taranko

Oceny i recenzje książki Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Średnia ocen:
5.00 /10
Liczba ocen:
1
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.