PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Inżynieria marketingowa Janusz Dworak Książka

Inżynieria marketingowa
51,00 zł
68,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej
Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami. Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów. Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania: • Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu? • Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów? • Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku? • Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań? • Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu? • Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia? Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla: • MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych. • STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji. • DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Szczegółowe informacje na temat książki Inżynieria marketingowa

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381025201
Autor: Janusz Dworak
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2021
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Inżynieria marketingowa

Zapowiedź
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Inżynieria marketingowa

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.