Konto

E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne Barbara Grabiwoda Książka

E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne
43,68 zł
59,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-09-16
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 310
Format: 16.0x23.5cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Kup w zestawie

43,68 zł
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów. W książce przedstawiono odpowiedzi na następujące pytania: – Czy pokolenie Z jest jednorodne? Czy w ramach pokolenia Z można wyróżnić segmenty konsumentów ze względu na wiek, określone wzorce zachowań, kryteria psycho- i socjograficzne? – W jaki sposób pokolenie Z korzysta z technologii mobilnych? – Jak przebiegają poszczególne etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych z wykorzystaniem technologii mobilnych? – Jakie preferencje w procesie podejmowania decyzji zakupowych wykazują przedstawiciele pokolenia Z w związku z używaniem technologii sieciowych i mobilnych? – Czy i w jaki sposób komunikaty marketingowe wysyłane przez firmy na urządzenia mobilne wpływają na zachowania konsumenckie reprezentantów pokolenia Z? – Jak i w jakim celu przedstawiciele pokolenia Z komunikują się z markami? – Czy i w jaki sposób reprezentanci pokolenia Z reagują na komunikaty marketingowe na urządzeniach mobilnych? – W jaki sposób firmy mogą wykorzystać technologie mobilne do komunikacji z konsumentami pokolenia Z?

Szczegółowe informacje na temat książki E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788363391515
Autor: Barbara Grabiwoda
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 310
Format: 16.0x23.5cm
Rok wydania: 2022
Data premiery: 2018-11-14
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne

Oceny i recenzje książki E-konsumenci jutra Pokolenie Z i technologie mobilne

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.