– KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!
Konto

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje) Anna Lipka, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław Książka

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
39,00 zł
52,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: CeDeWu
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Podobne do Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

„Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...) Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...) Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie". Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK

Szczegółowe informacje na temat książki Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

Wydawnictwo: CeDeWu
EAN: 9788381022842
Autor: Anna Lipka, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 182
Format: 16.5x23.5cm
Rok wydania: 2022
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: CeDeWu Sp. z o.o.
Żurawia 47/49
00-680 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Anna Lipka, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław

Oceny i recenzje książki Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji (daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.