PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego Dominik Antonik Książka

Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego
29,25 zł
39,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Universitas
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 192
Format: 150x240mm
Rok wydania: 2014
Zobacz więcej
Książka stanowi próbę opisu literatury, która powstaje i funkcjonuje w audiowizualnej kulturze społeczeństwa informacyjnego. Wnioski na temat współczesnego życia literackiego, specyfiki obiegu literatury i możliwości, przed jakimi stają pisarze, formułowane są na podstawie analizy twórczości Jacka Dehnela i Michała Witkowskiego, których twórczość w szczególny sposób korzysta z możliwości zapewnianych przez infrastrukturę technologiczną współczesnego typu kultury i charakterystycznych dla niego zachowań odbiorczych konsumentów...

Szczegółowe informacje na temat książki Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Wydawnictwo: Universitas
EAN: 9788324223817
Autor: Dominik Antonik
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 192
Format: 150x240mm
Rok wydania: 2014
Podmiot odpowiedzialny: Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Sławkowska 17
31-016 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Dominik Antonik

Oceny i recenzje książki Autor jako marka Literatura w kulturze audiowizualnej społeczeństwa informacyjnego

Średnia ocen:
7.00 /10
Liczba ocen:
3
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.