Zrozumieć social media

Artur Roguski

Zrozumieć social media

7.0

(18 ocen) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 296
Wydawnictwo: OnePress
30,67

27,72 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-29

 

Facebook na kozetce
Każdy z nas w pewien sposób z nich korzysta. Piszemy posty i komentarze na Facebooku, wrzucamy zdjęcia na Instagrama, tweetujemy, dzielimy się filmikami na TikToku. Nie masz konta w żadnym z portali społecznościowych i uważasz, że jesteś całkowicie wolny od ich wpływu? Mylisz się. Skoro bowiem z Facebooka, Twittera, albo YouTube'a korzystają ludzie wokół Ciebie, Twoja rodzina, znajomi, politycy i dziennikarze, którzy komentują w telewizji otaczającą Cię rzeczywistość, to i tak masz na co dzień do czynienia z mediami społecznościowymi. A ponieważ są to potężne narzędzia kreowania trendów, wywierania presji politycznej, społecznej i sprzedażowej, dobrze, by każdy z nas wiedział, jak działają i jak się pod ich wpływem zmieniamy.

Sięgnij po książkę Artura Roguskiego i dowiedz się między innymi:

Dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych
Co powoduje, że się od nich uzależniamy, i czy możemy się przed tym bronić
Jak firmy i politycy wykorzystują to, czym dzielimy się w sieci dla swoich celów
W jaki sposób mądrze używać mocy mediów społecznościowych
O autorze
Artur Roguski - psycholog ze specjalizacją w zakresie mediów i reklamy. Był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie branżowym Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS (Fakt i Fakt24.pl) oraz social media managerem w Edipresse Polska (marki Viva!, Wizaz.pl i Party). Prowadzi blog Why So Social, angażuje się w działania mające na celu edukację młodych osób oraz ich rodziców na temat szkodliwego wpływu social mediów.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem