Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

Krystyna Mazurek-Łopacińska

Zachowania konsumentów na współczesnym rynku Perspektywa marketingowa

Oprawa miękka
Liczba stron: 424
Wydawnictwo: PWE
52,75

43,96 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-29

 

Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych oraz innych szkół wyższych kształcących na kierunkach zarządzania, marketingu socjologii i psychologii oraz do praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za stosowanie marketingu w przedsiębiorstwie oraz zarządzanie relacjami z klientami.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem