Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem Książka
Wydawnictwo: | Harmonia |
Rodzaj oprawy: | Inna |
Wydanie: | 1 |
Format: | 13.5x10.2cm |
Rok wydania: | 2023 |
Kup w zestawie
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli.
Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania.
Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników.
Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć.
Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS).
Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat.
W skład zestawu wchodzą:
- instrukcja
- 100 kart z pytaniami
- 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
- 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu
- beczkę soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
Szczegółowe informacje na temat książki Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Wydawnictwo: | Harmonia |
EAN: | 5907377431473 |
Rodzaj oprawy: | Inna |
Wydanie: | 1 |
Format: | 13.5x10.2cm |
Rok wydania: | 2023 |
Data premiery: | 2023-11-06 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Grupa Wydawnicza Harmonia Sp. Z o.o. Kartuska 426 80-125 Gdańsk PL e-mail: [email protected] |
Podobne do Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Oceny i recenzje książki Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Pomóż innym i zostaw ocenę!