Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

Alicja Waszkiewicz

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

Oprawa miękka
Liczba stron: 250
Wydawnictwo: Aspra

45,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

45,00 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 – Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 – Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 – Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 – Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 – Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 – Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 – Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 – Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 – Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 – Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 – Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 – Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Tom 13 – Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem