Wirtualna praca w łańcuchu dostaw

Sabina Wyrwich-Płotka

Wirtualna praca w łańcuchu dostaw

Oprawa miękka
Liczba stron: 178
Wydawnictwo: Difin
36,79

36,79 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

45,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-06-28

 

Praca w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw stawia przed menadżerami stale nowe problemy i wyzwania. Menadżerowie łańcuchów dostaw poszukują coraz to lepszych rozwiązań w obszarze zarządzania nimi, aby zrealizować w sposób najbardziej korzystny założone cele. Cele te nie dotyczą jedynie korzyści uzyskiwanych przez wybrane przedsiębiorstwach, ale dotyczą całych łańcuchów dostaw, w obszarze wartości dla nich samych, dla klientów oraz z tytułu przewagi nad konkurencją. Rzadko w logistyce poruszana jest kwestia zasobów ludzkich, chociaż te niezbędne są w każdym rodzaju działalności. W łańcuchu dostaw mamy do czynienia z trzema rodzajami strumieni przepływów: informacyjnymi, rzeczowymi oraz finansowymi. Aby zarządzać tymi strumieniami niezbędni są ludzie, ze swoimi umiejętnościami, kwalifikacjami oraz wiedzą. W dobie szeroko pojętej globalizacji, również łańcuchy dostaw mają charakter globalny, co wiąże się z szeregiem problemów związanych w efektywnym zarządzaniem nimi. Naprzeciw takim wyzwaniom wychodzi koncepcja wirtualnej pracy. Jako koncepcja, która ogranicza dysonans czasu i przestrzeni w kontekście zarządzania łańcuchami dostaw.

Książka stanowi kompendium wiedzy dla studentów kierunku Logistyka i Zarządzania, słuchaczy studiów podyplomowych o podobnym profilu, a także menadżerów łańcuchów dostaw. Dedykowana jest czytelnikom zainteresowanym wdrażaniem nowych rozwiązań w łańcuchu dostaw oraz poprawą ich konkurencyjności, nie tylko w obszarach dotyczących zarządzania strumieniami towarów i informacji.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem