Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu


Trendy i wyzwania wspólczesnego marketingu

Oprawa miękka
Liczba stron: 182
Wydawnictwo: CeDeWu
58,00 41,97

Do koszyka
oszczędzasz: 16,03

Zamówienie wyślemy 2019-10-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
110,90 73,71
Do koszyka
oszczędzasz: 37,19
+ =
Cena pakietu:
107,90 71,91
Do koszyka
oszczędzasz: 35,99
1/2

 

Aby przetrwać w warunkach dynamicznego otoczenia zarządzający organizacjami muszą nadążać za zmieniającym się rynkiem i oczekiwaniami nabywców. Przedsiębiorstwa, które pragną się rozwijać i zająć mocną pozycję na rynku muszą antycypować nadchodzące zmiany i reagować na nie szybciej niż konkurencja. Niewątpliwie sprzyja temu wiedza o mechanizmach działania rynku, znajomość  trendów i wdrażanie nowych koncepcji marketingowych.

Niniejsza publikacja jest odzwierciedleniem problemów nurtujących tak praktyków, jak i badaczy marketingu. Znajdują się tu rozważania dotyczące zarówno samej istoty, jak i nowych koncepcji marketingu, jego aplikacji w poszczególnych branżach oraz  kształtowania marki i perspektyw jakie wnoszą nowe media.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...