Strategie szachowych mistrzów w biznesie To nie jest książka (tylko) dla szachistów!

Kanarkiewicz Michał

Strategie szachowych mistrzów w biznesie To nie jest książka (tylko) dla szachistów!

6.9

(13 ocen) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: Kanarkiewicz Strategy Consulting

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Kiedy podejmować odważne decyzje? Kiedy tego nie robić? Co sprawia, że jedni odnoszą sukces, podczas gdy drudzy ledwo wiążą koniec z końcem? W jaki sposób budować strategie?
Na 208 stronach znajdziesz nie tylko inspirujące przykłady strategii szachowych, ale też modele i narzędzia do budowania własnego planu. Z ich pomocą zbudujesz własną strategię sukcesu.
Główny cel tej książki to zapoznanie Cię z strategiami, które sprawdzają się w szachach i które mogą być przeniesione do biznesu. W książce pokazuję reguły rządzące światem szachów i biznesu.
Uczestnicy moich szkoleń twierdzą, że budowanie indywidualnej strategii, która jest spójna z celami, wizją, misją i strategią organizacji, to klucz do sukcesu. Dlatego w książce pokazałem, w jaki sposób wyznaczać strategie, które pomogą Ci wygrać z konkurencją.
Książka odpowiada na szereg ważnych pytań. Przede wszystkim odpowiada na pytania: Dlaczego warto budować strategię? oraz: Kiedy i jak ją budować? To książka, która pokazuje szachy z zupełnie innej perspektywy. Biznes staje się coraz bliższy szachom i cieszę się, że masz w tym swój udział. Nie martw się, książka została napisana prostym (choć nie prostackim) językiem i okraszona jest ćwiczeniami, które pomogą Ci utrwalić pożądane nawyki.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem