W książce przedstawiano analizę struktury rynku turystycznego. W kolejnych rozdziałach omówiono zagadnienia:
- turystyki jako elementu struktury gospodarki,
- funkcjonowania rynku turystycznego,
- struktury podmiotowej rynku turystycznego, z wyodrębnieniem oferentów rynku turystycznego, konsumentów oraz podmiotów polityki turystycznej,
- struktury przedmiotowej rynku turystycznego (podaż turystyczna, popyt turystyczny, cena i jakość jakości produktu turystycznego),
- procesów strukturalnych na rynku turystycznym (oferta turystyczna, metody i instrumenty polityki turystycznej, marketing przedsiębiorstw i destynacji turystycznych, strategie rozwoju rynku turystycznego),
- współczesnych aspektów funkcjonowania rynku turystycznego (globalizacja, asymetria informacji, nowoczesne technologie informacyjne, procesy innowacyjne, funkcjonowanie rynków substytucyjnych, kształtowanie polityki turystycznej wobec zmian strukturalnych rynku turystycznego).
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem