Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów Istota - ewolucja - wyzwania

Danuta Dziawgo

Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów Istota - ewolucja - wyzwania

Oprawa miękka
Liczba stron: 178
Wydawnictwo: Adam Marszałek
31,87

26,56 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

44,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.
Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem