Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego Podejście integracyjno-inkluzyjne

Gębal Przemysław E.

Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego Podejście integracyjno-inkluzyjne

5.0

(1 ocena) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 296
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka

28,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

28,00 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego. Podejście
integracyjno-inkluzyjne jest pracą interdyscyplinarną. (… )
Łączy więc wiele dziedzin nauki takich jak glottodydaktyka, językoznawstwo
polonistyczne, kulturoznawstwo, komunikacja, ale też
pedagogika i socjologia. (… ) Przedstawione cele pracy są bardzo
ambitne. Monografia ma być z jednej strony „nową” dydaktyką języka,
z drugiej – zakreślać obszary wiedzy interdyscyplinarnej, koniecznej
do realizacji tego celu. (… ) Rzeczywiście, obecność uczniów z doświadczeniem
migracyjnym wymaga zupełnie innej dydaktyki. (… )
Edukacja takich dzieci narzuca konieczność interdyscyplinarności
i koncepcji połączenia kształcenia językowego z nauczaniem międzykulturowym,
dydaktyką wielojęzyczności, edukacją włączającą
i edukacją pozytywną. (… ) Przedstawione szerokie obszary naukowe
dotyczące nowej dydaktyki wymagają starannego przygotowania nauczyciela,
specyficznej organizacji procesu dydaktycznego i działań
legislacyjnych.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem