Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

Delisi Rick, Dixon Matthew, Toman Nick

Optymalizacja obsługi klienta Jak zredukować wysiłek klienta i wygrać bitwę o lojalność

7.0

(1 ocena) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 284
Wydawnictwo: CeDeWu

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Obsługa klienta w dzisiejszych czasach to zagadnienie coraz bardziej złożone, które zdążyło już obrosnąć w wiele mitów. Rosnąca konkurencja na rynku zmusza do wzmożonych wysiłków na polu budowania lojalności konsumenta.
Wielu menedżerów stawia sobie za cel wprawianie klienta w zachwyt.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem