Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Roger Dooley

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

7.3

(26 ocen) wspólnie z

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
48,12

64,00 zł (-25%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,00 zł (-25%) - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-29

 

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem