Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta


Roger Dooley

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 48,67

Do koszyka
oszczędzasz: 10,33

Zamówienie wyślemy 2020-07-13


Pakiety

+ =
Cena pakietu:
111,90 80,41
Do koszyka
oszczędzasz: 31,49
+ =
Cena pakietu:
108,90 78,61
Do koszyka
oszczędzasz: 30,29
1/2

 

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...