Na dworze. Znajdź to!

Izabela Gołaszewska

Na dworze. Znajdź to!

Oprawa: Pudełko kartonowe
Liczba stron: 140
Wydawnictwo: Kapitan Nauka
23,11

23,11 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,90 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Znajdź to! Na dworze to zestaw 120 zabaw, które idealnie sprawdzą się w plenerze – na spacerze, pikniku, przyjęciu urodzinowym czy w grze w podchody. Dzięki nim dzieci spędzą wartościowy czas na świeżym powietrzu, a przy okazji rozwiną kreatywność i myślenie logiczne.

W zestawie znajduje się 60 misji, czyli haseł z obrazkami do poszukiwania skarbów, oraz 60 wyzwań, które można realizować w pojedynkę lub zespołowo. Hasła na niebieskiej stronie kart są łatwiejsze, a na zielonej – nieco trudniejsze, dzięki temu szanse na jak najszybsze znalezienie skarbów mają zarówno maluchy, jak i starszaki.

Wyzwania zostały podzielone tak, aby rozwijać zainteresowania i mocne strony dzieci. Są więc zadania dla konstruktorów, artystów, sportowców i uwielbiających wymyślać historie. Przy każdym z czterech typów wyzwań umieszczono informacje, które pomysły wymagają brudzenia rąk, a które użycia tylko wyobraźni i wskazywania elementów.

Uczestnicy zabawy będą więc szukać czegoś zielonego, czegoś szorstkiego lub czegoś pachnącego, zbudują stołówkę dla mrówek lub ślimaków, wymyślą historyjkę, która dzieje się w koronach drzew, sprawdzą, ile osób jest potrzebnych, by objąć pień najszerszego drzewa, oraz pokonają tor przeszkód z patyków lub gałązek.

Znajdź to! Na dworze to świetny sposób na angażującą rozrywkę, która odciągnie dzieci od telewizorów i komputerów oraz zachęci je do dużej dawki ruchu na dworze, a rodzicom da chwilę odpoczynku.

Kapitan Nauka to marka, która powstała dzięki rodzicom poszukującym mądrej, pełnej radości, ale i wymagającej rozrywki dla dzieci. Skupiamy się na zagadkach, grach, puzzlach i książeczkach, które uczą przez kreatywną zabawę i wspomagają rozwój dziecka.

Produkty Kapitana Nauki dostosowane są do potrzeb dzieci od narodzin do 11. roku życia. Stymulują rozwój kluczowych umiejętności, takich jak koncentracja, pamięć, spostrzegawczość, myślenie logiczne, kreatywność. Są świetną alternatywą dla smartfona czy komputera, a czas spędzony przy wspólnych rozgrywkach, w gronie rodziny lub rówieśników wzmacnia więzi i umiejętności komunikacyjne.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem