Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Fołtyn Hanna, Gliński Bohdan

Menedżeryzm, strategie, zarządzanie

Oprawa miękka
Liczba stron: 302
Wydawnictwo: Key Text
10,52

10,92 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

15,75 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-29

 

Podręcznik przeznaczony dla studentów wyższych szkół zarządzania, marketingu i biznesu oraz praktyków zainteresowanych pełniejszą wiedzą o zarządzaniu.
Jego tematyka została ujęta w trzech częściach. 1. Menedżeryzm - historia i syntetyczna charakterystyka zarządzania w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii. 2. Strategie - powstanie, rozwój, modele. 2. Zarządzania - struktury organizacji przyszłości, kontrola strategiczna, konkurujące koncepcje.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem