Marketing sportu


Andrzej Sznajder

Marketing sportu

Oprawa: Kartonowa Foliowana
Liczba stron: 310
Wydawnictwo: PWE
64,90 46,21

Do koszyka
oszczędzasz: 18,69

Zamówienie wyślemy 2020-08-17


Pakiety

+ =
Cena pakietu:
117,80 77,95
Do koszyka
oszczędzasz: 39,85
+ =
Cena pakietu:
114,80 76,15
Do koszyka
oszczędzasz: 38,65
1/2

 

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków.

Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...