Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm

Lidia Zbiegień-Maciąg

Kultura w organizacji Identyfikacja kultur znanych firm

Oprawa miękka
Liczba stron: 198
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
31,03

39,00 zł (-20%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,00 zł (-20%) - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-06-27

 

W nowej rynkowej rzeczywistości, w której firmy nastawione są nie tylko na efektywność, ale również na modernizację czy chociażby na przetrwanie, czerpią one swoją energię albo z zewnątrz (z otoczenia), albo z wewnątrz organizacji, w tym przede wszystkim dzięki swoim pracownikom. To ludzie bowiem nadają sens działalności przedsiębiorstwa. To oni silni wiedzą dostrzegają szansę tkwiącą w wartościach i symbolach integrujących. Nic więc dziwnego, że zarządzanie przez kulturę przez wielu teoretyków i praktyków jest uważane za najbardziej nowoczesną tendencję w zarządzaniu. Twierdzą oni, że jest to źródło sukcesów i przewagi konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw. I o tym jest ta książka.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem