Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Michał Bacior

Kreowanie wartości firmy jako cel zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem

Oprawa miękka
Liczba stron: 154
Wydawnictwo: CeDeWu
36,49

36,49 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

48,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-09-09

 

W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia:
współczesne teorie przedsiębiorstwa
przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości
filozoficzne aspekty wartości
instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych,
a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem