Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia

Ewelina Witek

Komunikacja wizerunkowa nowoczesne narzędzia

Oprawa miękka
Liczba stron: 180
Wydawnictwo: Astrum
39,13

32,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

55,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Autorka, Ewelina Witek - specjalistka w dziedzinie nowych mediów - opisuje w niej swoje działania badawcze, skupiając się głównie wokół nowych narzędzi wykorzystywanych obecnie w audiowizualności. Do tych działań Autorka nie boi się włączyć nowoczesnej telewizji, współczesnego kina, teatru postdramatycznego, także Internetu, a w szczególności portali społecznościowych, gier komputerowych (grywalizacja), urządzeń mobilnych (smartfony, tablety itp.) Sugeruje również, że wkrótce jedynym ograniczeniem w komunikacji wizerunkowej z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi będzie wyobraźnia i kreacja pracownika marketingu.

Zawarte w książce treści jej adresatem czynią zarówno studentów wydziałów komunikacji, a także kadrę zarządzającą oraz pracowników reklamy i marketingu.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem