Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych


Tomasz Płudowski

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Oprawa miękka
Liczba stron: 270
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
49,00 40,06

Do koszyka
oszczędzasz: 8,94

Zamówienie wyślemy 2020-02-24


Pakiety

+ =
Cena pakietu:
93,90 67,00
Do koszyka
oszczędzasz: 26,90

 

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Polecane tytuły

Materiały o książce


Ebook i Audiobook
dostępny na





Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...