Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

Tomasz Płudowski

Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych

5.5

(2 oceny) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 270
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
62,86

62,86 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-22

 

Książka jest pierwszym w polskiej literaturze tak wszechstronnym ujęciem zagadnienia komunikacji politycznej w amerykańskich kampaniach wyborczych:
* przedstawia amerykański system medialny;
* ukazuje praktykę oraz ocenę kampanii z perspektywy jej głównych uczestników: konsultantów politycznych, dziennikarzy oraz obywateli;
* szczegółowo analizuje zawartość, regulacje oraz wpływ wszystkich czterech najważniejszych rodzajów przekazów wyborczych: spotów telewizyjnych, debat, programów informacyjnych, stron internetowych;
* odpowiada na pytanie, w jakim stopniu przekazy medialne zawierają treści merytoryczne oraz czy dobrze służą obywatelom;
* omawia zjawisko kryzysu komunikacji wyborczej;
* zawiera propozycje reform systemu komunikacji politycznej.

Polecane tytuły

Materiały o książce


Ebook i Audiobook
dostępny na





Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem