Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Jesień, zima, wiosna, lato

Borowska-Kociemba Agnieszka, Krukowska Małgorzata

Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną Jesień, zima, wiosna, lato

Oprawa: Kartonowa
Liczba stron: 147
Wydawnictwo: Harmonia Podręczniki
50,76

50,76 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-17

 

KARTY PRACY DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ. JESIEŃ, ZIMA, WIOSNA, LATO

Wydanie zaktualizowane - 4 pory roku w jednej teczce

 

 Karty pracy to propozycja pomocy dydaktycznej dla nauczycieli, pedagogów i terapeutów pracujących z:

  • uczniami z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, ze sprzężeniami
  • z dziećmi mającymi trudności w uczeniu się.

 Kolejność kart oraz forma i treść ćwiczeń dostosowane są do rozkładu materiału, którym posługują się nauczyciele i terapeuci pracujący z uczniami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz są zgodne z podstawą programową. Dodatkowo przygotowany zestaw wyróżniają m.in.:

  • karty – zróżnicowane tematycznie, a także pod względem stopnia trudności, co daje nauczycielom wiele możliwości ich zastosowania, w zależności od umiejętności i potrzeb uczniów
  • zadania – skonstruowane w taki sposób, aby poszerzać zakres pojęciowy, doskonalić technikę czytania, mówienia, pisania i liczenia, a także myślenia przyczynowo-skutkowego
  • układ materiału – kompatybilny ze zmianami zachodzącymi w przyrodzie, ważnymi wydarzeniami oraz cyklem życia człowieka, co pomaga dzieciom zrozumieć otaczający je świat.

 Praca z publikacją polega m.in. na:

  • porównywaniu graficznego obrazu słów
  • liczeniu i klasyfikowaniu elementów zbioru
  • łączeniu i uzupełnianiu brakujących szczegółów
  • wycinaniu i dopasowywaniu etykiet do obrazków
  • układaniu puzzli
  • pisaniu po wzorze
  • usprawnianiu czytania globalnego (dzięki zastosowaniu prostej, dużej, wyraźnej czcionki oraz wyrazów-etykiet).

Karty mogą być wykorzystywane do pracy w szkołach specjalnych, klasach integracyjnych, na zajęciach rewalidacyjnych, a także jako narzędzie diagnostyczne, umożliwiające określenie deficytów i trudności ucznia oraz pozwalające na ustalenie planu terapii.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem