Minęło prawie 300 lat od zakończenia Wielkiej Wojny Gwiezdnej. Galaktyka Świetlistej Drogi wciąż leczy rany.
Imperium Serenickie trwa w izolacji od swoich sąsiadów. Linia Styx przecina galaktykę niczym żelazna kurtyna. Pokonane mocarstwa Krawędzi powoli odbudowują swoje wpływy, ponownie niosąc prawo i cywilizację w dziką, nieujarzmioną pustkę. W odradzającej się i tętniącej życiem przestrzeni Krawędzi nie widziano Serenitów od pokoleń.
Po wygranej wojnie niemal wszyscy powrócili do ojczyzny.
Jeden z nich tego nie zrobił… Wojownik obdarzony wielką siłą i niemal wiecznym życiem. On i jego doborowy oddział, wysłany na dyskretną misję odzyskania skradzionej walizki, znowu przekonuje się, że nie wszystko pójdzie jak po sznurku. Złodziejem jest ambitny i drapieżny gangster. Do gry w ostatniej chwili dołącza tajemniczy trzeci gracz, a we wnętrzu walizki spoczywa eksperymentalna superbroń.
Wszystko wskazuje na to, że misja zrobi się o wiele mniej dyskretna niż można było przypuszczać.
Iskry to polska seria komiksowa inspirowana miłością do wszystkiego, co fantastyczne i odległe.
Historia Ronana Arrisa – najemnika i upadłego rycerza, który przytłoczony ciężarem własnych grzechów, żyje na dobrowolnym wygnaniu.
Weteran apokaliptycznej wojny wpadnie niebawem w wir wydarzeń, które dadzą mu szansę na odkupienie... Z czasem on i jego towarzysze będą jedyną siłą, która stanie pomiędzy Galaktyką Świetlistej Drogi a starożytną ciemnością, która zamieszkuje jej podbrzusze.
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem