Konto

Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe Marcin Komor Książka

Chwilowo niedostępny
74,25 zł
99,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: C.H. Beck
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 434
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą do konkluzji, że można wyróżnić dwa odmienne rodzaje tych zachowań: inercyjne i kongruentne. Wyróżnikami książki są: kompleksowe, dyskursywne spojrzenie na problematykę zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw z uwzględnieniem wielkości jako wewnętrznego czynnika determinującego te zachowania, diagnoza zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce prowadząca do zidentyfikowania stymulant i destymulant ich rozwoju, rozpoznanie podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, wprowadzony podział zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw ze względu na intensywność działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa w interakcji z otoczeniem, wskazanie zmiennych, które są podstawowymi wyróżnikami inercji i kongruencji w zachowaniach rynkowych przedsiębiorstw, opracowane, na podstawie wyników badań, scenariusze rozwoju zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Adresatami książki są przedstawiciele biznesu oraz instytucji z otoczenia przedsiębiorstw, a także analitycy, wykładowcy i studenci kierunków ekonomicznych. Książka może być także źródłem inspiracji dla osób prowadzących prace badawczo-naukowe, uzyskane rezultaty wskazują bowiem kierunki dalszych badań. Niezaprzeczalnym walorem pracy, oryginalnym wkładem w rozwój wiedzy na temat funkcjonowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw są wnikliwie omówione wyniki badań pierwotnych. Autorka dokonała starannej analizy uzyskanych informacji, zestawiając je w tabelach, prezentując na wykresach oraz oceniając istotność uzyskanych wskaźników za pomocą właściwych metod statystycznych. Prof. dr hab. Henryk Mruk Katedra Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Szczegółowe informacje na temat książki Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

Wydawnictwo: C.H. Beck
EAN: 9788325595333
Autor: Marcin Komor
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 434
Format: 165x240mm
Rok wydania: 2017
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo C.H. Beck Sp. z o.o.
Bonifraterska 17
00-203 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Metody dostawy

- rozwiń i sprawdź szczegóły - zwiń
Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Partnerskie punkty odbioru
do 29,98 zł do 59,99 zł od 60,00 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Oceny i recenzje książki Internacjonalizacja przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej - ujęcie marketingowe

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Z tego samego wydawnictwa

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.