Innowacje w biznesie

Agnieszka Dejnaka, Styś Aniela

Innowacje w biznesie

Oprawa miękka
Liczba stron: 343
Wydawnictwo: Difin

65,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

65,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka dotyczy procesu znaczącego w rozwoju gospodarczym i społecznym. Innowacje stały się desygnatem współczesnych czasów i obejmują bardzo szeroki zakres: od wpływu na efekty gospodarowania do korzystnych zmian społecznych. Z punktu widzenia biznesu są znaczącą kompetencją, stanowiąc kluczowy zasób przedsiębiorstwa i instytucji.

Autorzy omówili istotę, zakres i współczesne znaczenie innowacji. W książce podkreślono znaczenie warunków dla innowacji, charakter realizacji, a także upowszechnienie, które wywołują zasadnicze zmiany społeczne. Są to elementy triady innowacyjnej i tylko ich spełnienie przynieść może oczekiwane korzyści.

Książka powstała z inicjatywy pracowników Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu przy współpracy pracowników innych uczelni wrocławskich zajmujących się innowacjami w biznesie.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem