Excel 2021 i Microsoft 365. Analiza i modelowanie danych biznesowych

Excel 2021 i Microsoft 365. Analiza i modelowanie danych biznesowych

Oprawa miękka
Liczba stron: 1160
Wydawnictwo: Apn Promise
89,65

84,01 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

149,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-15

 


Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. ­Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się ­swoim ogromnym doświadczeniem i pokazuje, jak zadawać właściwe pytania i uzyskiwać dokładne, przydatne odpowiedzi. Nowe wydanie, rozszerzone bardziej, niż którekolwiek z poprzednich, obejmuje zagadnienia rozciągające się od analizy jednym kliknięciem po HISTORIA.AKCJI, od dynamicznych tablic po Power Query i zawiera sześć nowych rozdziałów. Osiągnij biegłość, rozwiązując ponad 900 problemów opartych na prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają analitycy.
Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel i zyskaj przewagę konkurencyjną
• Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz
• Użycie nowych ulepszeń Power Query do pobierania i przekształcania danych z wielu rozmaitych źródeł
• Wykorzystanie funkcji LAMBDA do budowania własnych funkcji bez korzystania z VBA
• Nowe typy danych dla importowania cen akcji, danych pogodowych, informacji geograficznych, danych o filmach i muzyce
• Budowanie wyrafinowanych wykresów
• Wykorzystanie nowej funkcji XLOOKUP do zrewolucjonizowania formuł wyszukiwania
• Nowe formuły oparte na tablicach dynamicznych, które pozwalają sortować i filtrować dane i wyszukiwać wartości unikatowe
• Usprawnianie podejmowania decyzji dzięki prowdopodobieństwu, analizom bayesowskim i symulacjom Monte Carlo
• Używanie linii trendu, regresji wielokrotnej i wygładzania wykładniczego w analizach predykcyjnych
• Wykorzystanie modelu danych i Power Pivot do skutecznego budowania i wykorzystywania relacyjnych źródeł danych

O autorze
Wayne L. Winston jest emerytowanym profesorem Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston, gdzie zdobył ponad 40 nagród za efektywne nauczanie. Wykładał najbardziej efektywne techniki wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics. Dwukrotny zwycięzca konkursu Jeopardy!

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem