Miasta Bessia i Karan są ogarnięte potworną wojną. Tymczasem matka jedenastoletniego Garry’ego Hopa boryka się z ciężką chorobą. Jedyną osobą, która jest w stanie jej pomóc, jest stary szaman Bandeo Gropius. Zamieszkuje on odległą magiczną wyspę Hunnia, o którą toczy się walka pomiędzy oboma plemionami. Garry potajemnie wyrusza w ryzykowną podróż, która będzie wiązać się z odkrywaniem miejsc, uczuć i prawdy.
Narracja pełna jest zwrotów akcji i opisów fascynujących roślin, zwierząt i krajobrazów. Obserwujemy ciągłą walkę dobra ze złem. Biorą w niej udział fantastyczne stworzenia, które wzbudzają zachwyt lub przerażenie. Spotkanie z każdym z nich skłania bohaterów do pouczających refleksji.
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem