Agencje ratingowe i ratingi kredytowe problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku

Korzeb Zbigniew, Kulpaka Paweł, Niedziółka Paweł

Agencje ratingowe i ratingi kredytowe problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku

Oprawa miękka
Liczba stron: 220
Wydawnictwo: CeDeWu

60,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

60,00 zł - cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.

Wśród zaprezentowanych zagadnień:
• geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych;
• spektrum oferowanych usług i produktów;
• struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany;
• regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych;
• metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych;
• polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.

Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą „Wielkiej Trójki".

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem