Zaangażowany zespół DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji

Anna Sarnacka-Smith, Smith Bradley

Zaangażowany zespół DISC D3 jako skuteczne narzędzie w rekrutacji, budowaniu relacji i rozwoju kompetencji

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: MT Biznes
35,92

35,92 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

54,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Kompendium wiedzy o zaangażowaniu Zaangażowanie zespołu nie bierze się znikąd, nie pojawia się jak za dotknięciem magicznej różdżki, nie znika też bez przyczyny. Jest efektem pracy w duchu DISC D3 - pracy każdego członka zespołu z liderem na czele.Wysoki poziom zaangażowania, przyjmowanie osobistej odpowiedzialności za cel indywidualny i zespołowy, niski poziom absencji czy nagłych odejść jest efektem umiejętnego wykorzystania wiedzy o różniących ludzi cechach osobowości. Wiedza ta jest nieodzowna w procesie rekrutacji, by zatrudnić właściwą osobę, we wprowadzaniu pracownika do organizacji, by jak najszybciej poczuł się jak w domu oraz w codziennej pracy z zespołem, by każdy chciał dbać owspólny zawodowy dom. Książka jest przewodnikiem po modelu zachowań DISC D3. Pomoże zrozumieć, na czym polega istota różnic osobowości oraz to, w których obszarach funkcjonowania firmy nie opłaca się pomijać tego aspektu pracy z ludźmi. Wspólnie zastanowimy się nad tym, co znaczy: pracować w duchu DISC D3 i kiedy korzystać z tego narzędzia, by stworzyć środowisko pracy, w którym nie musimy walczyć o zaangażowanie, lecz wspieramy obszary decydujące o wysokim zaangażowaniu każdego członka zespołu. W szerszym i problemowym ujęciu – książka ta jest kompendium wiedzy o zaangażowaniu, daje odpowiedź na pytanie, dlaczego w tym samym środowisku pracy jedni są mocno zaangażowani, a drudzy nie, skąd się bierze nagły spadek lub wzrost zaangażowania oraz jakie kroki możesz podjąć, by budować zespół i organizację z osobami, które będą zmierzać z tobą w tym samym kierunku. Podczas omawiania zaangażowania i DISC D3, skupimy się na dzieleniu się dobrymi praktykami, podając przykłady z życia zespołów i firm – uwzględnimy zarówno nasze doświadczenia, jak i doświadczenia klientów, z którymi pracujemy w modelu DISC D3. wartości organizacji * rekrutacja * wdrażanie do pracy * przywództwo *podnoszenie jakości współpracy * rozwój kompetencji Obecnie wiedza na temat różnic osobowości pracowników staje się dla menedżerów koniecznością, a nie dodatkiem do szkoleń merytorycznych czy swego rodzaju ciekawostką. Ponieważ rzeczywistość wokół nas zmienia się bardzo szybko, więc równie szybko powinniśmy za tą zmianą podążać – w kontekście prowadzenia zespołów. Nasze stare sposoby reagowania na zachowania pracowników, stare sposoby interpretowania braku efektywności i zaangażowania przestają się sprawdzać. Magdalena Wachnicka, kierownik ds. personalno-administracyjnych, VINCI Facilities Polska Kiedy wzorzec zachowań DISC przyłożyłem do ludzi, których znałem, to jakby wybuchła bomba. Pomyślałem: Wow, to jest coś. Lubię pozyskaną wiedzę stosować w praktyce, więc w następnym kroku zacząłem ten model zachowania przekładać na biznes. Okazało się, że spójność jest tak duża, że jestem w stanie przewidzieć, jak dana osoba zachowa się w pracy zespołowej, co będzie ją napędzać do działania albo czym mogę ją motywować, jaki styl komunikacji preferuje, jak się zachowa w sytuacjach stresowych itd. Robert Wójcik, dyrektor zarządzający oddziałem Bawaria Motors Sp. z o.o. Anna Sarnacka-Smith ?konsultant HR z wieloletnim doświadczeniem menedżerskim; wspiera szefów w doborze pracowników i takim ułożeniu pracy, aby każdy miał możliwość wykorzystania swoich mocnych stron oraz w kształtowaniu postawy liderskiej. Wprowadziła do Polski badanie kompetencji DISC D3 i 360 Indicator; autorka książek Siła różnic w zespole, Everest lidera oraz podcastu o tym samym tytule.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem