Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Donald A. Norman

Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

6.8

(47 ocen) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 264
Wydawnictwo: Arkady
34,99

34,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Książka wieloletniego pracownika firmy Apple, znanego na cały świat specjalisty w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, który wyjaśnia, jakimi pobudkami kieruje się człowiek wybierając rzeczy ładne i wierząc, że będą one działać lepiej. Dlaczego ludzie wydają mnóstwo pieniędzy ma ikony wzornictwa, jakie emocje one wzbudzają?

Lektura godna polecenia nie tylko projektantom, ale także psychologom, menadżerom, producentom i wszystkim tym, którzy pragną dowiedzieć się dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe.

Polecane tytuły

Materiały o książce


Wywiad z autorem

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem