Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Praca zbiorowa

Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Oprawa miękka
Liczba stron: 342
Wydawnictwo: UMCS
37,64

37,64 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

46,20 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-06-24

 

Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.
Ze Wstępu

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem