Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku

Wojciech Maguś

Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych Kampania wyborcza na urząd Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w 2010 roku

Oprawa miękka
Liczba stron: 580
Wydawnictwo: UMCS
54,30

42,78 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

63,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-13

 

Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas „kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych” wizerunki pretendentów do urzędu prezydenta odgrywały nie mniej ważną rolę jak ich poglądy i programy wyborcze. W książce omówiono dwa kluczowe aspekty kampanii wyborczej: kreowanie wizerunków kandydatów przez sztaby wyborcze oraz sposób prezentowania kandydatów przez media. Autor uwypuklił rolę mediów, będących zarówno narzędziem sztabów wyborczych, jak i samodzielnym podmiotem kampanii.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem