Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne

Błaszczyk Dorota, Machowska Julita

Tworzenie planu medialnego A.27.3. Podręcznik do nauki zawodu Technik organizacji reklamy Szkoły ponadgimnazjalne

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: WSiP
43,65

43,65 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

57,60 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-30

 

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu trzeciej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja wyczerpująco omawia zagadnienia związane z umiejętnością oceny projektu przekazu reklamowego oraz doboru nośników i rodzaju mediów do przyjętej strategii reklamy. Wskazuje, jak opracować plan przebiegu kampanii reklamowej zgodnie z przyjętym budżetem i w jaki sposób zorganizować i udokumentować emisję reklamy w mediach. Autorki położyły szczególny nacisk na znaczenie przestrzegania przepisów prawa oraz zasad etyki zawodowej.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem